دکوراسیون داخلی, سبک زندگی

رنگ سال ۲۰۲۳ چیست؟ سال ۱۴۰۲ چه رنگی مده؟

رنگ سال 2023

هر ساله شرکت پنتون با نزدیک شدن به سال نو میلادی رنگ سال را معرفی می‌کند. این شرکت با پیش بینی روند فصلی و همکاری در زمینه روانشناسی رنگ‌ها و مشاوره رنگ با برندهای جهانی توسط قدرت روانشناسی و احساسات رنگ در استراتژی متحرک و قدرتمند رنگ سال را انتخاب می‌کند. امسال رنگ با نشاطی که دارای سیگنال جدیدی از قدرت است و برای همه افراد آینده‌ای خوشبینانه‌تر در پی دارد، انتخاب شده است.

این شرکت در سال  ۲۰۲۳ رنگ قرمز آتشین متمایل به رنگ گل رز (ویوا مگنت) Viva Magenta و یا ارغوانی تیره را انتخاب کرده است.

افراد عاشق مد می‌توانند طبق رنگ سال دکور خانه‌هایشان را بچینند و استایل به روزی داشته باشند. این رنگ از یک حشره به نام Cochineal یا قرمز دانه مکزیکی دارای ماده رنگزایی به همین نام استخراج شده است. رنگ ویوا مگنتو نشان دهنده‌ی قدرت و سرزندگی مورد نیاز برای ایجاد آینده‌ای مثبت‌تر می‌باشد. یکی از بزرگترین شرکت رنگ شناسی دنیا این رنگ را یک سایه قوی و جسورانه می‌داند که باعث نوآوری می‌شود. این رنگ چیزی زنده و واقعی به دنیای فناوری ارائه می‌دهد و یک طیف رنگی بین گرم و سرد است و از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست آمده است.

رنگ سال ۱۴۰۲

به تازگی وارد سال ۱۴۰۲ شده‌ایم که رنگ سال ویوا مگنتو انتخاب شده است. این رنگ به سرعت توانسته وارد دنیای مد شود و محبوبیت بالایی را کسب کرده است. افراد به روز و جدید می‌توانند از این رنگ جذاب در تیپ و استایل خود استفاده کنند. همچنین ممکن است این رنگ شیک و لاکچری را با تعویض برخی از وسایل خانه و تغییر رنگ برخی از دیوارهای منزل و غیره به دکوراسیون منزل خود وارد کنند. طبع رنگ این رنگ باعث برانگیخته شدن حس هیجان، سرزندگی، شادابی، فعالیت می‌شود.

رنگ سال ۲۰۲۳ برای دکوراسیون

با استفاده از رنگ سال ۲۰۲۳ می‌توان رنگ دکوراسیون هر محیطی را متحول کرد. این رنگ شاد، پرانرژی و جذاب قابلیت استفاده در فضاهای مختلف خانه از سنتی تا مدرن می‌توان به کاربرد برد. این رنگ فوق‌العاده را می‌توان هم در خانه روستایی و هم در خانه شهری استفاده کرد. این رنگ چشم‌نواز را می‌توان با رنگ‌های دیگر در اتاق نشیمن، اتاق کار، اتاق کودک، مهد کودک‌ها، مدارس، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، هتل‌ها، حتی مراکز درمانی ترکیب کرد.

اما تاثیر چشم نواز آن وابسته به نحوه اجرای آن می‌باشد. استفاده از این رنگ در دکوراسیون مناسب و جذاب اما کاملاً چالش برانگیز است. با چند راهکار ساده می‌توانید رنگ ترند روز را وارد دکوراسیون منزل خود کنید که کار سخت و پرهزینه‌ای نیست. این رنگ شاد مخصوص دکوراسیون لوکس و لاکچری است. استفاده از تناژهای تیره و روشن این رنگ در دکوراسیون خانه می‌توان از آن بهره برد.

رنگ ۱۴۰۲ برای دکوراسیون داخلی

یکی از فاکتورهای مهم در تزئین هر خانه‌ای رنگ است. استفاده از رنگ پرنشاط ویوا مگنت در طراحی دکوراسیون داخلی و وسایل منزل تاثیر مستقیم زیادی در روحیه هر فردی دارد. هر ساله برخی افراد مطابق با تغییر رنگ سال دکوراسیون منزل، مغازه (بوتیک)، هتل‌ها (کافه) و حتی محیط اداری خود را تغییر می‌دهند. به منظور تغییر هر دکوراسیون داخلی می‌توان آن را در موارد مختلفی استفاده کرد که عبارتند از: پوشش دیوار، پارچه‌های چرم مصنوعی مبلمان و صندلی اداری در محل، گل‌های زینتی، میز تلوزیون مدرن، آینه دکوراتیو، میز جلو مبلی و غیره.

شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود از وسایل دکوراتیو به رنگ ویوا مگنتا در منزل خود استفاده کنید. این رنگ دلربا در ایجاد فضایی متفاوت و زنده در دکوراسیون داخلی خانه شما موثر است. توجه کنید که تغییر رنگ در برخی از وسایل منزل پسندیده است چون رنگ ویوا مگنتو دارای انرژی و گرمی بالایی است.

 بهترین ایده تزئین خانه با رنگ سال ۲۰۲۳

  • در صورتی که خانه یا اتاق خواب رنگی دارید، به راحتی می‌توانید از کمد، قفسه و یا کنسولی به رنگ ویوا مگنتو در این محل‌ها استفاده کنید. با مراجعه به وب سایت آیری هوم می‌توانید کنسول و یا کمد دلخواه خود را به رنگ سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده و سفارش دهید.
  • میز‌های جلو مبلی و میز تلویزیون یکی دیگر از موارد وارد کردن این رنگ به دکوراسیون منزل می‌باشند. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب و خرید میز جلو مبلی دلخواه به رنگ سال ۲۰۲۳ شاهد جذابیت و گرمی بیشتری در منزل خود باشید.
  • انتخاب آینه‌های دکوراتیو به رنگ سال ۲۰۲۳ که رنگی روح بخش به هر خانه‌ای است، می‌تواند آماده کننده زندگی با آرامش و خوشحالی باشد.

 

کد HEX رنگ ویوا مگنت: #be3455

کد RGB رنگ ویوا مگنت: 190, 52, 85

کد CMYK رنگ ویوا مگنت: 0, 0.73, 0.55, 0.25

بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ ویوا مگنت:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *